Dachträgerabdeckungteile

Miniflitzer

New Member
25. Februar 2003
1.305
0
0
Borås (Schweden)
Sälü zämä!

Frage: Het eine vo öich so wi ig ds Dachträgersystem druf mit denä supertolle Teile, womä bi abmontiertem Treger d Schrube cha verdeckä?
Wenn ja, heit dir o immer z gilche Problem, dass sech die Teili us unerklärleche Gründ immer wider vom Dach verabschide?
Was mi näbscht em Umstand scho an sich ufregt isch, dass mi flott Garagist mir fü 4 lackierti Teili satti 98 Höger verrächnet het! I has guetglöibig zaut, wo aber letschti scho wider zwe gfäut hei, hezmr aso dr Nuggi usegjagt! :twisted:
Iz hani wider sächs (nicht lackierti) pschteut. Dr Garagist wott iz mit BMW Schwiz abkläre, ob das äch doch uf Garantie geit. Mines Erachtens ganz klar ja! Het öpper vo öich scho Erfahrigä mitm gliche Problem (Garantiesitig)? (oder ä Tip, wie das die Siech ufm Dachblibe) (ja, si si dr richtig wäg druf und vo nach hingere gschobe!) :lol:
Thanx, Sam
 

Sanguinius

New Member
28. April 2002
487
0
0
Tschou Miniflitzer
Ich glaub ned das öpper im forum de dachträger montiert het!
Wie gsehts eigentlich mit em wasser us? isch das ned es problem wäge roscht und so?

Gruss

Ivo
 

Miniflitzer

New Member
25. Februar 2003
1.305
0
0
Borås (Schweden)
morgägruess!

sit de dir aues nume sommerfahrer? tja, e zwöitwage füre winter vermani leider noni. und weder ds board no d ski bringi hinger iche.
z system wäri an sich scho guet, aber äbä, di cheibä techeli.
nei wägä roscht hani (no?) kener problem. und wasser chunn dört kes ine.
i ha mau e angere wasserschade gha: d frontschibe hez mr in D-land uf dr bahn (bire liecht höchere) gschwinidigkeit verjagt. d ersatzschibe heisimr när nid suber montiert, när isch immer wasser inegrünnt.
uf jedä fau si när immer s schiebedach und d fänschter ufgange. (isch bsunders im WK sehr agnähm gsy...)
d frontschibe heisi iz nöi iipasst und iz hani kener problem meh gha.
hez es paar wo wasserschade hei gha? heisech d schibe o säubschtändig gmacht? (i bezwilfe no bis hüt dass das e zämähang het...)
 

ipluethi

New Member
4. November 2002
2.215
0
0
49
Oekingen
@schibe wosech säubschtändig mache

ha das zwar noni ar gäube macht gha, aber am cabrio - da hets mer mau e bitz ine grägnet wius dach nid guet ha zue to, u dr zuefall hets weue das es ufd fäischterschauter pisst het u de kontakt gäh het - fazit: zweh offeni schiibe und e mega goldfisch-zucht :-(

@zuekunfts-dachträger-bsitzer

i cha nüt säge zum original-teil ussert das i weiss das es löcher git. am autosalon hani es ganz es geils syschtem gseh
- entweder poschtisch vo dere marge s'ganze oder
- nur dr ufsatz wo de dr original chasch drufmontiere

das syschtem wird eifach icheklemmt und mit konterschruube aklemmt - git keini näggi, kener löcher und het luut härsteller genau glich guet wieds original

weni ize no wüsst a welem stand i das gseh ha (aber es ligt irgendwo e prospäkt ume deheime .-)

dört steits sicher druffe

stef
 

bigagsl

bigblogg.motoring.
10. Oktober 2002
477
0
0
54
StuttCar
www.bigblogg.com
aloha @ dachträger sucher
1.) wenn nur boards oder ski transportiert werden sollen, empfehle ich die saugnapf-magnet modelle. dadurch müssen nicht diese ekeligen löcher ins dach gebohrt werden und auch nicht die abdeckkappen verwendet werden.
2.) sollen fahrräder transportiert werden: hierfür gibt es die heckklappenvariante, die den transport bis zu 3 rädern ermöglicht.

aber bitte bitte nicht die häßliche bmw lösung installieren lassen...

bigagsl
 

Miniflitzer

New Member
25. Februar 2003
1.305
0
0
Borås (Schweden)
@ bigagsl

Saugnapf? Wäre wohl besser gewesen... Aber ich habe mich damals mit dem magnetischen System anzufreunden versucht. Dann hat aber doch das Glasschiebedach schöner gelacht... :lol:
Was solls. Abgesehen von den dämlichen kleinen Abdeck-Schiebern macht mir das gar keine Sorgen...

Ä guete bim ässä!
 

Huma

New Member
9. November 2002
1.116
0
0
49
www.mini-power-club.ch
Also ich weiss nicht wie das Heutzutage so ist... Aber ich hatte mal ein Magnetisches "L" (Ja, lang ists her) und danach war genau an der Stelle der Lack ausgebleicht. (Nein, nein nicht weil das L dermassen lange auf dem Lack war und ich zu dumm die Fahrprüfung zu bestehen...).

Danke Ipluethi für Deinen bevorstehenden OT-Verweis... :wink:

Gruss Huma
 

ipluethi

New Member
4. November 2002
2.215
0
0
49
Oekingen
lach huma - magnet is magnet, ob da jetzt 'n l oder 'n dachträger drauf iss - und passieren tut noch mehr als nur ausbleichen - es zerkratzt den lack idiotisch (da die reibstelle niemals 100% sauber und staub und sandkorn frei iss

stef, bei dem nicht alles was nach ot aussieht auch ot iss :mrgreen:
 

Miniflitzer

New Member
25. Februar 2003
1.305
0
0
Borås (Schweden)
harharhar!!! Mini-Fahrer nicht gleich kleiner Mensch! Ich bin 1.90 gross :lol: habe ein entsprechend langes (und breites, aber ich kriegs gerade noch in die dachhalterung...) board. bevor ich mir diesen winter carving-skis kaufte waren die alten auch noch länger als ich...
das board würde ich vielleicht schon diagonal irgendwie reinbringen. aber dann wäre der beifahrersitz leer. alleine gehn wir nicht auf die piste!
(obwohls ja im schöne bärneroberland gwüss aubä feini schneehäsli uf dr pischte het... villech mau no dr blaubär frage... :lol: )
 

COOPER

New Member
22. April 2003
710
0
0
57
www.bmw-sauber-f1.com
Ciao zäme,

also ich habe mir das Dachträger-System von Mont-Blanc gekauft, hat mir mein MINI-Lagerist empfohlen. :D Dafür küsse ich ihn. :oops:
Dazu habe ich mir noch die Dachbox von Gamaparts geleistet, die neue kurze, 159cm lang, 80cm breit und 40cm hoch, Inhalt stolze 400 Liter.
Sieht cool aus 8) , braucht keine Löcher im Dach und für in die Ferien reicht es alleweil.

Schöne MINI-drive Ferien

Gruss COOPER
 

COOPER

New Member
22. April 2003
710
0
0
57
www.bmw-sauber-f1.com
Nein, nein

der wird mittels Metallwinkel unter dir Dachkante nach unten geklemmt.

Wenn du mir erklären kannst, wie ich hier Fotos poste, könnte ich ein paar zeigen.

Ich sende sie dir mal per E-Mail.

Gruss COOPER
 

Miniflitzer

New Member
25. Februar 2003
1.305
0
0
Borås (Schweden)
@ rohri!

weisch du eigätlech wi romantisch es schiebedach cha sy? und wi gäbig schneuer d klimaalag ä aagnämi chüeli häräbringt? und wi schöns isch, sech dr fahrtwind o vo obe la ad haar cho?

tststs!

@ cooper

wäri sehr gedige, wenndä die föteli chönntisch poste, wäri aso o intressiert, wi das usgseht!

greeeez
 

ROHRI

Active Member
16. Juli 2002
4.030
0
36
43
LUCERNA
www.uhcreddevils.ch
Miniflitzer schrieb:
@ rohri!

weisch du eigätlech wi romantisch es schiebedach cha sy?

jo :lol:

und wi gäbig schneuer d klimaalag ä aagnämi chüeli häräbringt?

nicht bei 30 Grad, da lob ich mir die Klimaanlage 8)

und wi schöns isch, sech dr fahrtwind o vo obe la ad haar cho?

und wie siehts mit dem Sonnenbrand auf der Kopfhaut aus?
:lol:

nee quatsch, ich hatte vorher ein Glasdach, da hats dann immer reingepisst, war nicht so angenehm.
Aber jedem das seine, soo schlimm siehts ja auch nicht aus...
 

ipluethi

New Member
4. November 2002
2.215
0
0
49
Oekingen
@rohri

engländer bauen dichte glasdächer, bei dem vielen regen würden die ja sonst schon in der garantiezeit p**sen

stef
 

Schwester S

New Member
14. Juni 2003
268
0
0
53
Pfaffhausen
Hoi Zämme :winke:

Bruche DRINGEND d'Adrässe wommer de obenerwähnti Veloträger überchunnt, wommer kei Löcher muess bohre (was häts sich eigentli d'BMW debi dänkt :? )

Am liebschte hätti de fürd Heckklappe!

Danke im vorus!