happy birthday to...

topolino

New Member
18. Juni 2008
21
0
0
40
Wohlen (AG)
dankä

hallo mini liebe
härzlech dank für üchi glückwünsch.. han mi mega gfröit :lol:
wünsche euch no ganz ä schönä obig
machids guet
ciao zäme
:kugelach:
 

Demi

Member
7. März 2008
829
6
18
39
Alles Gute zum Geburtstag wünsch ich dir lieber Spaci!!! Lass es ordentlich krachen und trink einen für mich mit. Bist ein klasse Typ! Also bleib auch so!! :biggrin:

smiley_emoticons_prost.gif


smiley_emoticons_el_b.gif
 

reni

New Member
6. August 2007
579
0
0
56
Aargau
www.renisblogkiste.blogspot.com
Salü Spaci :party::party02::party::party02:

Au ich wünsche Dir alles gueti und viel Glück zum Geburtstag,uf no wiiteri lustigi Momänt
mit dir und de Spacemaschine (isch allig uwadlich schen mit dir)
Bisch echt en super Kumpel wetti nümm misse,drumm es Lebe der Spaci hurra,hurra lol....

Na dänn jetzt scho Prooooost und SUIF eis wirsch nümm jünger hehe....:kugelach:

Griessli din Kumpel Reni und em white baby
 
Zuletzt bearbeitet:

Shorty

New Member
26. Juli 2008
68
0
0
50
Winterthur
So, die alte Fasnacht kommt auch noch..
Spaci, alles alles Gute zu Deinem Geburi... wenn auch ein wenig nachträglich, aber lieber spät als gar nie.. gelle
also , häppi Burtseltag wünsch ich Dir aus Kanada..