happy birthday to...

Demi

Member
7. März 2008
829
6
18
39
Happy Birthday Fabian,

Start guet in din Dag und gnüss en i volle züg. :D
Hoffe bliibsch wie de bisch und das me di und de tüüfu no lang darf kenne. :smile:

Griessli,
Demi
 

pinki

MINI-Werksfahrerin
10. April 2007
982
27
28
43
Kanton Bern
k015.gif
Hoi Tresormurmerli!
k015.gif

I wünsche dir zu dim hütige Geburi aues Guete!
Blib so wie bisch, aber hör uf stürme wäge dim Cabriolet!:kugelach:​
 

MINI-Loverin 100%

New Member
7. Juni 2007
213
0
0
38
Wetzikon
Halli hallo Fabi, HÄPPI BÖRSDEI auch ich wünsche Dir alles alles Gute zu deinem Geburi! Hast ja bombiges Wetter erwischt.... Lass dich feiern und nimms nicht zu streng heute gäll! :D

h075.gif
 

Shorty

New Member
26. Juli 2008
68
0
0
50
Winterthur
Hoi Fäbu,au vo mir ganz e herzlichs Häppi Burtseltag. I wünsch Dir alles Gueti. Gnüss de Tag, er ghört Dir.
Häppi Börsdei, Shorty
 

Sven

New Member
15. August 2006
383
0
0
44
Thalwil
:party02:Hey Fäbu,
auch ich wünsche Dir alles Gute zu Deinem Geburtstag. Feier schön und geniesse Deinen Tag. (Das Wetter passt ja :sonne::sonne:) :party02:

Bye Sven
 
D

dpp73

Guest
HEEE Fäbu
Du alter ROCKER!!!
Alles gute zu deinem Geburrrri und bis bald mal!! :biggrin:
 

Electric Blue

Active Member
31. März 2007
2.255
5
38
Koblenz/AG
smilie_geb_091.gif
Min Held hät Geburi?

:kuss: gruppensex :kuss:
Wünsch dir ganz en tolle Tag und vorallem
HAPPY BIRTHDAY
smilie_new_040.gif

Wünsch au no allne andere Geburichindli
woni verpasst han alles Gueti!